10 минути у дома и топите яростно мазнините по корема и бедрата с тези лесни упражнения (снимки) –

Противно на общоприетото схващане, яденето на малко тъмен шоколад преди тренировка е полезно. Лакомството подобрява метаболизма на въглехидратите и дава сила. Също така не е вярно, че фитнес у дома не работи.

Днес ще ви кажем кои кардио упражнения ще дадат максимален ефект за кратко време и ще ви ги покажем как да ги правите правилно.

 

1. Бърпи

Това упражнение се счита за чудо, тъй като за 10 минути изгаря 100 или повече килокалории. Бърпито включва почти цялото тяло – в него участват мускулите на ръцете, гърдите, квадрицепсите, задните части и корема. Упражнението развива издръжливост и не изисква специално оборудване.

 

Как да се направи:

Заемете клекнало положение, поставете дланите пред себе си на пода.

Отскочете назад, като тялото е разположено като при лицеви опори. Направете лицеви опори и веднага се върнете към клека.
Скочете нагоре, опитвайки се да изпънете ръцете си възможно най-високо (или направете пляскане над главата).

Повторете. Средно 20 броя могат да бъдат направени за 1 минута  . Започнете с малък брой сетове в зависимост от вашето ниво на натренираност с и постепенно ги увеличавайте.

 

2. Кикбокс

За разлика от бокса, кикбоксът не се нуждае от партньор: всички удари се насочват във въздуха, а самите упражнения редуват както динамични, така и статични упражнения. За час натоварване кикбоксът изгаря от 350 до 450 килокалории. Тренировката ви позволява не само да помпате мускули, да се отървете от излишните сантиметри, но и да излекувате сърцето си, а също и да ви направят по-издръжливи.

 

Как да се прави:

Поставете краката си на широчина на раменете, спуснете ръцете си встрани и дръпнете юмруци към гърдите.
Вземете половин шум вдясно с десния крак и ритник встрани с десния лакът. Дръжте ръката си успоредна на пода. Върнете се в изходна позиция.
Едновременно ритайте с левия крак и ръката встрани. Контролирайте коленете си, като ги държите прави.
Направете 2 комплекта за всеки крак. След 45 секунди правене на упражнението, почивайте за 15 секунди.

 

3. Повдигане на коленете към гърдите

Това упражнение е  сложно , което означава, че изгаря повече калории. Освен това подобни упражнения подобряват мускулната координация, поддържат сърдечно-съдовата система в добра форма.

Как да се направи:

Изпънете ръцете нагоре.
Повдигнете лявото коляно и спуснете ръцете си едновременно.
Издърпайте коляното към гърдите си, в същото време огънете лактите и го спуснете надолу.
Върнете се в изходна позиция.
Правете по един набор в минута от дясната и от лявата страна. Опитайте се постепенно да увеличавате темпото на упражнението.

 

За да направите това и други упражнения бързо да донесат желания ефект, можете да ги комбинирате с различни диети . Правилното хранене не само ще намали броя на сантиметрите в кръста, но и ще излекува тялото – ще изглеждате много по-свежо. И най-добрият ефект и безопасност при изпълнение на упражнения може да се постигне, ако те се изпълняват поне веднъж под ръководството на човек, който разбира.

Правиш ли фитнес у дома? Мислите ли, че домашните тренировки могат да бъдат толкова ефективни, колкото и фитнес часовете?

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.